الوویپ > پشتیبانی و خدمات مشتریان
پشتیبانی و خدمات مشتریان
مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید
پاسخگویی مناسب
تماسهای قطع شده را از دست ندهید
مدیریت صف تماسها
نظرسنجی
مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
افزایش رضایت مشتری
امکانات متعدد موجود در این سامانه میزان افزایش رضایت مشتریان شما را بالا میبرد.
مدیریت زمان انتظار
سیستم الوویپ به گونهای طراحی شده است تا زمان انتظار مشتریان را مدیریت کند.
خدمات باکیفیت
سرویسهایی که در سامانه الوویپ وجود دارد باعث میشود سطح خدمات پشتیبانی شما کیفیت بالایی داشته باشد.
شناخت نیاز مشتری
به کمک سامانه نظرسنجی الوویپ میتوانید شناخت مناسبی از نقطهنظر مشتریان خود داشته باشید.
سوالات پرتکرار
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
فضای ابری چگونه تجربه مشتری در مراکز تماس را دگرگون میکند؟
ارتقا تجربه مشتری در مراکز تماس ابری، یکی از مهمترین دستاوردهای این فناوری نوین است. کسبوکارهای امروزی اغلب
آیا امکان ضبط مکالمات VoIP وجود دارد؟
امروزه قابلیت ضبط مکالمات، به دلیل تأثیری که در حل و فصل اختلافات، اعتبار بخشیدن به توافقات شفاهی
۴ ترند مهم در آینده سیپ ترانکینگ
امروزه صحبت از آینده سیپ ترانک، ما را به کسب دیدگاهی جامع از روندهای پیشرو در ارتباطات صوتی